جدیرترین اخبار :
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴

آخرین روز نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ایروان برگزار شد

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/06/06 | تعداد بازید :475
نمایشگاه بین‌المللی عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ایروان پایتخت کشور ارمنستان، عصر امروز یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ به کار خود پایان خواهد داد.

اما در آخرین روز هم برنامه‌های متنوعی در بخش‌های گوناگون نمایشگاه برگزار شد که نسبت به روزهای گذشته هم با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ؛ سازمان منطقه آزاد چابهار در آخرین روز این نمایشگاه پس از فعالیتی ۳ روزه پر توان و پر تلاش به کار خود پایان داد.

بر پایه این گزارش امیر مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این مراسم‌ که با حضور آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران، متقی معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان، حسین پور مشاور و قائم مقام دبیر در ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جمعی از مدیران عامل و فعالین اقتصادی حاضر، برگزار شد، به عنوان اولین سخنران ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و شرکت کنندگان از آمادگی کامل برای افزایش مبادلات تجاری، ترانزیتی و تقویت همکاری‌های مشترک با شرکت‌های ارمنی خبر داد.

وی همچنین با ایراد سخنانی ضمن معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی از اهداف اصلی این نمایشگاه بود، بیان داشت: با استفاده از پتانسیل های موجود و تمهیدات لازم آمادگی براي توسعه و ایجاد زیرساخت‌های همکاری مشترک فراهم است.

گفتنی است در خاتمه اين مراسم به شرکت کنندگان به پاس حضور و قدردانی از تلاش لوح یادبود اهدا شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل